Last Activity:
Apr 14, 2012
Joined:
Feb 26, 2009
Messages:
724
Rep Received:
15
Trophy Points:
0
Birthday:
Mar 4, 1990 (Age: 31)

Share This Page

samizamazin

samizamazin

New Member, 31

samizamazin was last seen:
Apr 14, 2012
    1. El-CapitanoR7
      El-CapitanoR7
      The forum misses you posting. :)
    2. raven3k
      raven3k
      the cut off date has been extended to tuesday for FIFA 10 tournament, other dates being pushed back.

      I havent heard results from:
      samizamazin vs achillean

      awaiting results from
      razingtonbear vs rrrrafik
    3. raven3k
      raven3k
      hey, i hope you have arranged to play your fifa 10 game with achillean. The cut of is only a few days away!

      please report your full time score!
    4. babai_here
      babai_here
      Yes Sam I have it for the my PC :)
    5. babai_here
      babai_here
      I have got fifa 2010 :D
      What about u?
      Though I have pirated one and urs will be ariginal :(
    6. natenate101
      natenate101
      Nice man, I've been listening to them a lot lately and just bought their new one, Embryonic....so far its pretty outstanding. Not nearly as mainstream and catchy as Yoshimi or Mystics, but thats a good thing.
    7. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Thats cool I traded in PES09 anyway. I'll probably be getting both, how much longer until FIFA comes out?
    8. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Of course! 10 PM on Monday sound good? I need to get a few last matches in before I trade in PES09. I've clocked in way too many hours.
    9. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Ah its cool. Just let me know when your roommate gets it. I got rid of COD:WaW so all I have right now is Battlefield 1943 and Gears of War 2. Idk if you have those.
    10. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Shit yeah! When are you free? Would you prefer during the night?
    11. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Back at college yet, Sam? We need to get our PES match in!
    12. Hendrixforpope
      Hendrixforpope
      I live in a small town called Oregon, about 20 minutes south of Madson.
    13. mymy33
      mymy33
      Yes, it is a bannable offense and it isn't her first sock account (they always catch her) so can we let it die now? Please?
    14. natenate101
      natenate101
      hello, friend.
    15. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Yeah its understandable, games are too damn expensive anyway. Are you getting Modern Warfare 2?
    16. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Alrighty, sounds good to me. What other games do you play?
    17. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Ha, I just see no connection with him to American audiences aside from the fact that he speaks English. He scores goals and has a great shot and attacking prescence but other than that he doesn't have the conventional skills to be a great midfielder. Anyway, didnt you say your friend had PES09? We should try an online match and see if it works sometime.
    18. Bear Crotch
      Bear Crotch
      I like those combos. Beats me as to why we have Lampard on the cover, thats so random.
    19. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Haha, worst cover evar???
    20. Bear Crotch
      Bear Crotch
      Actually I came up with it when I was playing Dynasty Warriors 3 with my friend. There's a character called Meng Huo and he has a bear head belt buckle on. It was more towards his crotch area so I just called him Bear Crotch. I use it for a few s/n's when I can't think of anything else.
    21. WinningEleven
    22. Vilmar
      Vilmar
      lol, im dieing here, tist raj dude is hilarious :D
    23. WinningEleven
      WinningEleven
      You're just dumb. You don't understand shit. Talk to me when you learn some proper football knowledge from someone like Laudrup or Horsehead or Granero23.
    24. WinningEleven
      WinningEleven
      LOL. "Muhammed Ali against...bla bla bla..."

      You try ever so hard don't you? Man it is like an achievement for you to get one over me, but you miserably fail.

      Experience life out there Sam, you little shit!
    25. WinningEleven
      WinningEleven
      You're dumb. Don't write back. You are just dumb. Just go and play with El-Capitano's dick you dumb plank.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Mar 4, 1990 (Age: 31)
    Club:
    Real Madrid
    Least Favorite Club:
    FC Barcelona
    Do you play soccer:
    No
    Position you play:
    Coach

    Stats

    Last Activity:
    Apr 14, 2012
    Joined:
    Feb 26, 2009
    Messages:
    724
    Rep Received:
    15
    Trophy Points:
    0