Wow, Forlan can kiss my arse

Discussion in 'Ecuador' started by Ladic, Oct 11, 2005.

  1. ecuafutbolfreak

    Jun 3, 2004
    Quito
    Club:
    Liga de Quito
    Nat'l Team:
    Ecuador
  2. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    Dont say will never, you dont know that. We might get a foreigner like you guys that will actually get us there Cuz your national coaches as well as ours aint/werent doin the job.
     
  3. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    I'd say that bullschitt too, if I played in your bullschitt league and that bullschitt league was paying my bills :D
     
  4. ecuafutbolfreak

    Jun 3, 2004
    Quito
    Club:
    Liga de Quito
    Nat'l Team:
    Ecuador
    excuses, excuses... :rolleyes:
     
  5. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    What he says is bullschitt to me anyway. Unworldcupless traitor :D
     
  6. Ciclon_Ecuatoriano

    Ciclon_Ecuatoriano New Member

    Jun 3, 2005
    Toronto
    dammit, I missed all the action!! i wanted to tell of all these damn gallinas, who are proud of just being the team that doesn't carry the wooden spoon!
     
  7. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    You missed so much fun, all the mono pictures of your family, ahhh man. Classic, thread got ruined by a mod though, transferred over to WR, and yellow cards handed out. Oh well, was fun.
     
  8. Aguinaga10

    Aguinaga10 New Member

    Apr 8, 2005
    Dejan que estas gallinas hablen. Con un equipo seleccion peor que mediocre y que no han ido a un mundial desde el 82.
    Y la garra charrua...que nos dicen que nuestro futbol es tan horrible...as si...
    pero que lindo el estilo de uruguay...puras patadas, golpes, y codazos. Tanto talento futbolistico que tienen, y ni siquiera pueden terminar en los cuatro primeros....

    Let's go Australia....
     
  9. loraz

    loraz New Member

    May 12, 2005
    Kesone, I had enough from you.

    All In favor of ejecting Kesone, post your name by quoting this post.

    1.) Loraz
     
  10. Ladic

    Ladic Member

    Jul 19, 2005
    Guayaquil
    2.) Ladic
     
  11. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    Ejecting me?? You guys were making jokes of Peruanos and me of Ecuatorianos. WHat the problem is? like your list is gonna mean something in the real world :rolleyes:
     
  12. Killboard

    Killboard Member

    Sep 5, 2005
    Bolivar, Montevideo
    Club:
    CA Peñarol
    Nat'l Team:
    Uruguay
    La altura es la razón por la que Ecuador se clasifica al mundial.
    Analizemos todos los partidos de visita entre los equipos que pelearon la clasificacion. Argentina y Brasil no son tomados en cuenta porque ni siquiera tienen que pelear. Bolivia tampoco, el que me diga que Bolivia peleo no se que estaba mirando.
    Tabla de visitantes entre los 6 equipos.

    Colombia 8
    Paraguay 7
    Venezuela 7
    Peru 5
    Uruguay 4
    Chile 4
    Ecuador 2

    Me es difícil a mi explicar porque Uruguay termino tan abajo. Perdimos solo 2 partidos, y feo, contra Colombia y contra Paraguay, pero fueron en la 2 y 7ma fecha, y mucho cambio en los ultimos 15 meses, sobre todo despues del 3er puesto en la Copa América, donde Fossati tuvo mas tiempo para entrenar con un mismo plantel.

    Ahora, quien de ustedes puede explicarme como Ecuador, TERCERO en la tablas de clasificacion, nombrado peligroso por algunos, solo obtuvo 2 puntos contra los rivales directos?
     
  13. yankiboy

    yankiboy New Member

    Sep 2, 2003
    Laurel, MD
    Forlan showed his ass. He embarrassed himself and Uruguay. If the Celestes had gotten better results during qualification then they would have guaranteed themselves a spot in the Germany next year.

    I used to sort of like him. Until he apologizes I am going to consider him to be nothing more than a whining little beatch.

    Handle your own business on the field and represent yourself and your country better. The game is won and lost on the field. Forlan needs to focus on Australia because this time Uruguay might not get past them.
     
  14. ecuajhony

    ecuajhony New Member

    Jan 13, 2005
    Maryland-Laurel
    CUANTOS JUEGOS DE VISITA GANO URUGAY PARA Q ESTEN ABRIENDO LA BOCOTA??

    si estan donde estan es ademas por q perdieron de local por sendas goleadas con las cenicientas de sudamerica Venezuela y Peru
     
  15. Ladic

    Ladic Member

    Jul 19, 2005
    Guayaquil
    There is simply no better example than this

    [​IMG]
     
  16. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
    All I know you and mexico are going to trail by my number one team USA. Envidia, you will have of USA, I promise :D
     
  17. KesOne

    KesOne BigSoccer Supporter

    Mar 11, 2005
    Nueva Jersey
    Nat'l Team:
    Peru
  18. Killboard

    Killboard Member

    Sep 5, 2005
    Bolivar, Montevideo
    Club:
    CA Peñarol
    Nat'l Team:
    Uruguay
    Solo quiero ser razonable, porque el 3er equipo en las eliminatorias, "envidiado" y "peligroso" tuvo tan pauperrima acutacion fuera de Quito?

    Nosotros no ganamos, pero nos adelantamos en el marcador contra Chile y Venezuela, y no pudimos mantener la ventaja. Tambien tuvimos una hazañosa remontada en Brasil despues de ir perdiendo 2-0 a 2-3 y nos empataron en la hora. Tambien nos adelantamos en el marcador frente a Paraguay en aquella goleada. Ustedes en sus derrotas siempre salieron a colgarse del travesaño.
     
  19. loraz

    loraz New Member

    May 12, 2005
    Not really. I love USA but I rather see Mexico get the cup first.

    Too bad we are taking it;)
     
  20. Ladic

    Ladic Member

    Jul 19, 2005
    Guayaquil

    please go watch one of the games before u even talk.

    Ecuador could just of as easily won the games against Argentina and Paraguay Away.

    And yeah, like pointed before, these uruguayans cry to much, for the fact that they didnt even win an away game.
     
  21. loraz

    loraz New Member

    May 12, 2005
    I'm a poet and a master of communicating so I will help you to make it simple.


    You suck ;)



    Denial is mofo
     
  22. yankiboy

    yankiboy New Member

    Sep 2, 2003
    Laurel, MD
    Ecuador qualified. They got the results. They play good futbol. They got to the World Cup because they earned it.

    Felicidades ecuatorianos! Buena suerte en la Copa! :)
     
  23. loraz

    loraz New Member

    May 12, 2005

    This cat is a true example of Sportsmanship

    thanks Yankiboy
     
  24. Killboard

    Killboard Member

    Sep 5, 2005
    Bolivar, Montevideo
    Club:
    CA Peñarol
    Nat'l Team:
    Uruguay
    Hablas mucho y no me dices porque son tan pesimos jugando como visitantes.
    Porque hay tanta diferencia entre los rendimientos de locales y los de visitante?
    Yo personalmente vi el partido contra Argentina y ni cerca de ganar estuvieron, que partido viste?Y contra Uruguay vienieron a eso. Ni siquiera despues de ir perdiendo salieron a buscar el empate. Eso es falta de huevos.
    Hasta que no recozcan que Forlan dijo lo que todo el mundo sabe, no van a mejorar realmente. Cuando jueguen en Guayaquil, y ganen los partidos que ganaron en Quito van a poder llamarse un equipo peligroso.
     
  25. ecuajhony

    ecuajhony New Member

    Jan 13, 2005
    Maryland-Laurel
    que me puedes decir de las goleadas q te pegaron las cenicientas en tu propia casa,

    3 a 0 y 3 a 1 respectivamente


    por eso estan donde estan, se dejan basurear de los ultimos de la tabla en tu propia casa

    [​IMG]
     

Share This Page