Finally after messing around all these years with buffons as coaches and pressured by thousands of disgruntled fans including me Don Manuel has signed Don Lorenzo Serra Ferrer to be the new coach. Previously in his 3+ years Don Lorenzo got Betis promoted to 1st Division, and in Primera the team finished 3rd, 4th and 7th plus lost to Barca in the Copa del Rey final in extra time. More importantly for Beticos we never lost a derby match to Sevilla, actually won 3 or 4 and always finished ahead of Sevilla FC. :>D Happy Days are Here Again! Viva Er Beti y Viva Don Lorenzo Serra Ferrer Pichi COMUNICACION DEL NUEVO ENTRENADOR DEL REAL BETIS BALOMPIE, S.A.D. (09/06/2004) El Consejo de Administración del Real Betis Balompié, S.A.D. y su Presidente, comunica oficialmente al beticismo que ha firmado como entrenador de la primera plantilla a D. Lorenzo Serra Ferrer. La presentación oficial será anunciada a todos los medios de comunicación a través de esta web. Con la contratación del Sr. Serra Ferrer y una vez finalizado su contrato el Sr. Víctor Fernández, el Real Betis Balompié, S.A.D. ha demostrado que la Dirección Técnica del primer equipo no ha estado huérfana ni un solo minuto.