Matt makes his debut for OB Odense a winning one, 2-1 today. Anyone know Danish? Matt Jordan havde ifølge træner Uffe Pedersen gjort sig fortjent til en plads på holdet og dermed fynsk debut. Det var netop Jordan, der blev første mand i ilden i en uhyre chancefattig kamp. Efter 18 minutters spil fik Søren Larsen bolden spillet i dybden i mellem OBs to centrale forsvarsspillere. Jordan havde dog ikke i sinde, at starte skidt for OB.
Well I don't really know any Danish(I think this is Danish, and not Swedish which I know a little bit of), but here's what I get out of it: Lee
Not much different from Lee's. Translation:...he had finally earned himself a starting spot on the team and was to make his debut for *#*#. Unfortunately he was also the man in the middle of a situation where Soren Larsen got the ball between 2 *#*# defenders. Jordan did not want to have a bad start for *#*#... --- Apparently he did well and my translator is going to look for more info.
It's always been a dream of mine to see 2 yanks playing in Denmark. Thanks to Barrett and Jordan, that dream has been fulfilled.
More translation needed. Jordan er rejst mange tusinde kilometer for at spille fodbold på Odense Stadion, men indtil i dag, havde dette kun været et fromt ønske. Ganske enkelt fordi Martin Jensen har været bedst. Men i dag fik Jordan chancen for at vise at træneren skal vælge ham frem over. Men det var kun i et par tilfælde måtte Jordan bevise overfor tilskuerne hvorfor han havde vundet kampen om målmandsposten i denne uge. Efter 18 minutter kom han godt ud af målet og fik sat en god benparade ind. Efter kampen var Jordan naturligvis omgivet af journalistflokken. ” Jeg synes selv jeg har forbedret mit spil meget på alle punkter siden jeg er kommet her til Danmark. Der skal lyde en stor ros til trænerteamet i OB, de har betydet meget for mig. Jeg har fokuseret på mit eget spil i tiden i *#*#, det har været det eneste jeg har, kunne påvirke. Man skal være tålmodig som målmand, og jeg er glad for at jeg har fået chancen. Jeg lever en dag af gangen, så jeg kan ikke sige noget om, at jeg tror på en startplads igen på søndag, ” sagde amerikaneren der stod en fejlfri kamp. There's a picture on Odense's site, but can't post due to some problems with the auto-censor.
That must have been one heckuva a picture... OK, here goes, with the usual disclaimer that I don't know what the heck I am translating, and might just be making up stuff here... Lee