Radamel Falcao - news & comments

Discussion in 'Colombians Abroad' started by Uzuriaga, Jul 24, 2013.

  1. pepinointer

    pepinointer Member+

    Mar 12, 2007
    Santiago de Compostela
    Club:
    Millonarios Bogota
    Nat'l Team:
    Colombia
    a mi no se me hizo tan incomodo........normal, que no hsy tenido un mano a mano, estaba de visitante, el bordeaux no es cualquer aparecido y ademas, imaginate la referencia que le tienen. aun asi no se me hizo tan fino en anticipacion y eso......depronto moutinho le da un poco mas de orden al equipo y juego

    de acuerdo, con lo de las patadas....muy agresivos

    me preocupe mucho mas en su debut valencia-atletico hace dos años....ese equipo ni lo veia con el balon

    Dwna No habia visto lo del saludo con el hijo del jugador del bordeaux, bonita escena
     
  2. krass

    krass Member+

    Aug 18, 2008
    yo vi la escena en vivo.. y era el papa que le decia como: mijo ve ahi esta Falcao... la cara de un ninito cerca a su idolo, no tiene precio
     
  3. krass

    krass Member+

    Aug 18, 2008
    Nació la hija de Falcao

    Bendiciones a su hija y a su familia!
     
    pibe10 and ryu79 repped this.
  4. pepinointer

    pepinointer Member+

    Mar 12, 2007
    Santiago de Compostela
    Club:
    Millonarios Bogota
    Nat'l Team:
    Colombia
    la tigreza del occidente(?)
     
  5. pepinointer

    pepinointer Member+

    Mar 12, 2007
    Santiago de Compostela
    Club:
    Millonarios Bogota
    Nat'l Team:
    Colombia
    Bestiario del balón@bestdelbalon
    7h

    Por favor, no le hagan eco a rumores maliciosos. La hija de Falcao NO será registrada en 2015. No hay ninguna tradición familiar a respetar.

    jajajajaj esta si me dio risa
     
    GavoCol repped this.
  6. pipevasquez

    pipevasquez Member+

    Sep 8, 2007
    Bogotá City
    Supuestamente nace el día Martes por cesaría.
     
  7. 8baller

    8baller Member

    May 1, 2007
    I read somewhere that Monaco got those two points back they were supposed to lose. They are still going to have to play the next match against Montpellier behind closed doors.
     
    pepinointer repped this.
  8. pepinointer

    pepinointer Member+

    Mar 12, 2007
    Santiago de Compostela
    Club:
    Millonarios Bogota
    Nat'l Team:
    Colombia
  9. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
  10. crzdcolombian

    crzdcolombian Member+

    Jul 17, 2006
    Avon,CT
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    It was rumored long ago that Falcao would go to Real Madrid but Atletico wouldn't sell him to Real. I doubt he'd go now especially if Real is getting Bale. I don't think Ronaldo allows for a #9 to really shine at Real just like Messi at Barca.

    I just don't see why Monaco would let go of Falcao out of the other guys they have. If I was them I'd sell James as he really isn't needed with Ocampos and the other guy they got. Falcao is their star player to sell him 2 months after buying him is idiotic especially as no team will offer $60 million to a team desperate to sell. I can't see a team offering $40 for him because who has that type of money?
     
  11. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    Falcao won't go to Real Madrid; he's too humble and loyal to betray a club that he really enjoyed playing for. Even if Real Madrid were his childhood heroes.

    But it was very likely that he was going to leave another a season or two.
     
  12. crzdcolombian

    crzdcolombian Member+

    Jul 17, 2006
    Avon,CT
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    Only shot of going to a big team is Falcao needs to leave Monaco after the World Cup. He probably has that deal with them for next summer transfer. At 28 after a good world cup he can go anywhere. After that it will be tough. He will need a 4 year contract so leaving at 28 and contract ending at 32 is more likely then a 29 year old moving for big money in 2015 and getting a 4 year contract. Look at David Villa who at 31 Barca let go for fing 5 million euro !!! Villa scored 33 times in 77 games for Barca which aren't bad numbers a bit less than 1 every 2 games not taking into account the team plays exclusively for Messi to score.

    I know a couple of you are up there in age and get mad when I mention any one over 30 def over 32. But it's just the way Euro teams feel.
     
  13. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    You get the feeling that Arsenal is going to try to get Falcao if he's re-listed? I just remembered that Arsenal failed to get ANOTHER target. They would at least try to get him on loan if they can't agree to a transfer fee.
     
  14. elviejomen

    elviejomen Member+

    Aug 3, 2007
    Hasbrouck Heights NJ
    Club:
    Junior Barranquilla
    Nat'l Team:
    Colombia
    yo creo que estan tratando de desestabilisar al equipo. Sale mas economico pagar abogados y sobornar a un poco de gente que conseguirle comprador a un jugador de 60 millones en estos momentos de la vida con el projecto armado
     
    ryu79 and pepinointer repped this.
  15. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
  16. pipevasquez

    pipevasquez Member+

    Sep 8, 2007
    Bogotá City
  17. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    They're were willing to bid for Luis Suarez around £40m, and I am sure that with the spending money that they STILL HAVE, they can get away with spending that much on Falcao (even beyond his original price). Arsenal is a rich team and they've been cheap all of these years.

    And since they missed on too many top strikers, Wenger is VERY likely going to be pressured to buy Falcao or somewhere around his price.
     
  18. crzdcolombian

    crzdcolombian Member+

    Jul 17, 2006
    Avon,CT
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    Falcao is getting 7 million euro with no tax a season !!!!!!!!

    His transfer is at least 50 million euro with a 4-5 year contract( will want at least 5 million net per season)

    Not many teams can handle that. Dude cost 100 million for 4 seasons (he will retire in France)

    I just hope he ends up buying 1-2 Colombian teams.
     
  19. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    It's actually 14 million euros a year...lol.
     
  20. pipevasquez

    pipevasquez Member+

    Sep 8, 2007
    Bogotá City
    Vedad, me olvide de lo de Suarez.
    Lo peor es que Arsenal no ha gastado un peso en nadie, el único refuerzo que ha llegado es un frances que llego gratis

    Ahora, no sé como sean las cosas ahora, pero, antes un jugador no podía tener doble transferencia (compra) una misma temporada.
     
  21. pipevasquez

    pipevasquez Member+

    Sep 8, 2007
    Bogotá City
    Falcao gana 14 millones de Euros.
     
  22. Froboy69

    Froboy69 Member+

    Inter Milan
    Colombia
    Mar 25, 2011
    San Diego
    Club:
    FC Internazionale Milano
    Nat'l Team:
    Colombia
    Apparently they can from what the rumors are going on about. That or he can go on loan with a option to buy?
     
  23. pipevasquez

    pipevasquez Member+

    Sep 8, 2007
    Bogotá City
    A prestamo si claro. Pero qué equipo paga 60 millones por alguien, le firma un contrato por 14 millones y lo presta. Eso no tiene lógica alguna.

    Falcao tiene un contrato con un sueldo, el va a exigir que le paguen su sueldo se quede o no en Monaco.

    Eso, esta temporada no se va a dar, es más creo que jamás se va a dar
     
  24. pepinointer

    pepinointer Member+

    Mar 12, 2007
    Santiago de Compostela
    Club:
    Millonarios Bogota
    Nat'l Team:
    Colombia
    creo que la regla, es 3 equipos en una temporada........

    dorlan, lo compraron en la misma temporada dos veces (parma y monterrey)
     

Share This Page