does anyone know if the nacional team will play in houston? i heard on the radio that they will, but that was a week ago and i have not heard of anything since. it think they said that the nacional team will pla y spain, but i'm not quite sure.
no hay nada para houston aun..... bienvenido jmario este mes es en dallas y sandiego en ese orden luego vs. usa puede ser en denver españa en cd de mexico y australia esta por confirmar. gracias a la info de Herodoto!
Bienvenido jmario. Here is a link you should find interesting: http://seleccionnacional.terra.com.mx/ Hope to see you posting on the BigSoccer boards in the future.
cuantos equipos mexicanos llevan patrocinio de la firma Americana COCA COLA? lo he visto en las aguilas de coapa y chivas quien mas?