Estoy totalmente cansado de ver a ese hijo de p..a. Mira la foto que pusieron en ESPNDeportes para el juego Real Madrid-Bayern Munich. Que mari..!!!
Dude, get a life, nice lingo there in Spanish. Hope Venezuela turns things around so life is nicer for you.
What bothers me is that his picture is EVERYWHERE, if he throws snow "Hey, look, he's throwing snow". I think this guy is making soccer news into a "Who looks good, who's more famous" type of news.
I'm tired of him too, all he cares about is his image....I never liked Real anyway, its a shame Ronaldo and R.Carlos play there too........
but david is a better actor! have you seen the new medieval commercial? Raul does nice headers from a horse! It is a show!!!!!
Futbol o belleza? El futbolista brasileño Rodrigo, a quien la prensa deportiva de Sao Paulo y las columnas sociales llaman Rodrigo "Beckham", está cansado de ser admirado "sólo por la belleza" y pide a los aficionados que se fijen más en sus cualidades técnicas. "Considero que soy un tipo bonito, tengo una buena apariencia, pero mi preocupación nunca fue con eso. Es muy vacío eso, es pobre", sostuvo el centrocampista del Corinthians Rodrigo Juliano Lopes de Almeida. "Yo no quiero ser conocido en el Corinthians por mi apariencia y sí por el fútbol", sostuvo el ex jugador del Everton inglés, que en julio próximo cumplirá 28 años.
Hasta el referee lo trata como un "jeva" Even the referee treats him like a bitch. "I told you, stay out of this. Next time, I'm going to drag you by your pony tail"