'Momma's House

Discussion in 'nicodemus Guestbook' started by soccahmomma, Mar 6, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    but there is no basketball next Wed.
     
  2. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    I know this.

    No, we are not going. I don't know why. I just know when I brought it up it was voted down. They seemed to think that Women's game last year ( or was the year before that) was enough.
     
  3. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    Yes, i am getting defensive. :eek:
     
  4. talina_baby

    talina_baby New Member

    Nov 20, 2003
    phoenix, az
    Thanks. :)
     
  5. living_ded_boy

    living_ded_boy New Member

    May 24, 2001
    Pleasanton, Ca

    Yeah....well....the wife pissed me off so i'm now in the position of not putting out....and I damn well know she can hold out longer than me. How do I get laid and not compromise my dignity......without cheating? I'm nearing a record slump here.
     
  6. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    Going to the grocery...anyone need or want anything?
     
  7. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    actually it is sad

    :p
     
  8. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    Ya know you can go so long till those lil tubes get backed up and it causes infection????
    If I were you I'd lovey the wife and blow my tubes out : )

    ROFLMAO
     
  9. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    Dammit, SluttyJitter, it is not sad.

    And why did you get a yellow card????
     
  10. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    I know this is gonna sound odd from someone that coaches girls but men's soccer is SOOOOOO much better to watch. Aar doesn't wanna go? Well, espn2 is your next best bet.
     
  11. living_ded_boy

    living_ded_boy New Member

    May 24, 2001
    Pleasanton, Ca



    My Power Rangers would soooooooo kick their asses! Share Bear was such a ho! :D
     
  12. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    someone flamed me in the arsenal forum and i flamed back in a slightly over the top fashion
     
  13. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    skeletor would kick the arse of those power rangers
     
  14. living_ded_boy

    living_ded_boy New Member

    May 24, 2001
    Pleasanton, Ca

    Liberace? Cher? Andre 3000? :D
     
  15. living_ded_boy

    living_ded_boy New Member

    May 24, 2001
    Pleasanton, Ca


    How, he's all busy bangin Share Bear. :p
     
  16. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    nothing that bad. a mere photo of someone vomitting :D
     
  17. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    share and share alike?
     
  18. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
  19. The Jitty Slitter

    The Jitty Slitter Moderator
    Staff Member

    Bayern München
    Germany
    Jul 23, 2004
    Karo Viertel
    Club:
    FC Sankt Pauli
    Nat'l Team:
    Germany
    blow me down - how gay is skeletor?
     
  20. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    Random crap

    [​IMG]
     
  21. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    Re: Random crap

    [​IMG]
     
  22. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    Re: Random crap

    [​IMG]
     
  23. talina_baby

    talina_baby New Member

    Nov 20, 2003
    phoenix, az
    LOL :p
     
  24. CG

    CG Member

    Jul 25, 2001
    Re: Random crap

    this is a "toy" for your bum(if my Norwegian is correct):

    [​IMG]
     
  25. soccahmomma

    soccahmomma New Member

    Dec 26, 2004
    That's my boy! :)
     

Share This Page