Cade Cowell has been added to the USMNT September Training Camp roster that is preparing for the upcoming friendlies against Canada and New Zealand.He replaces midfielder Gio Reyna, who will depart camp after being diagnosed with a left groin strain.More »… pic.twitter.com/TCDXmliwXN— U.S. Soccer Men's National Team (@USMNT) September 5, 2024
🇧🇴😳 Las butacas del Estadio El Alto de Bolivia, donde en breve jugará la Selección de Venezuela, son DE TELGOPOR.Nunca antes visto. pic.twitter.com/h8tuldWL6B— Pablo Giralt (@giraltpablo) September 5, 2024
¡SAN MARINO 🇸🇲 GANÓ UN PARTIDO OFICIAL POR PRIMERA VEZ EN SU HISTORIA!Derrotó 1-0 a Liechtenstein. El autor del gol y héroe de la jornada fue Nicko Sensoli, un joven de 19 años que juega en la Serie D de Italia. Adiós a la mala racha de 175 cotejos sin triunfos en 34 años. pic.twitter.com/OSyzlk07qT— VarskySports (@VarskySports) September 5, 2024
Ronaldinho:“When Messi bailed me out of prison, I was in a rough spot, completely broke. I went to visit him to show my gratitude, and he gave me a signed Barcelona shirt, with signatures from him and some of the other players. He told me, ‘You can sell it. I contacted the… pic.twitter.com/nKF8x4Q0OU— Football Away Days (@FBAwayDays) September 5, 2024
Esta es la canción vs Uruguay por la que la FIFA sancionó a Argentina con reducción del 25% de aforo para el partido ante Chile.Luego los hinchas uruguayos cantaron la misma canción y recibieron idéntica sanción para mañana vs. Paraguay en Montevideo.pic.twitter.com/fco4Wzmsjy— Lucas Beltramo (@LucasBeltramo) September 5, 2024
15 segundos de magiapoesía en movimiento.... pic.twitter.com/CfFxnTqvst— Kikai Scouting Oficial 🇧🇴🇧🇴 (@KikaiScoutingOf) September 6, 2024
RIP Sergio Mendes. 🖤His music will live on forever & was the soundtrack to maybe the best football advert ever made 🇧🇷 pic.twitter.com/WuZZ1Kd7wd— Men in Blazers (@MenInBlazers) September 6, 2024
5 Real Madrid legends together pic.twitter.com/QiKiqNOmrK— Troll Football (@TrollFootball) September 8, 2024
88th-minute winner. CR7 things 😤(via @FOXSoccer)pic.twitter.com/vxjaeBMwgh— B/R Football (@brfootball) September 8, 2024