Supposedly, the story was that Vieri and Inzaghi had a falling out over 20 years ago only because they were both trying to both date the showgirl, Elisabetta Canalis. It was later alleged to be just a rumor but it could have had some truth to it. Canalis dated George Clooney from 2009 to 2011 and then broke up with him to marry orthopedic surgeon Brian Perri in September 2014 in Los Angeles. Later Canalis at 44 years of age , filed for divorce citing irreconcilable differences as the reason for their split. The couple share 7-year-old daughter Skyler Eva. I chatted with Canalis online as she lives in LA and is still modeling. She seems to be doing well but I think she may be a little unhappy after the split which is understandable. She is now 45 and seems to be a very nice lady and is still very beautiful. Il mio giocatore favorito di sempre... Chinaglia a terra durante Polonia Italia Monaco 1974.
Milano, stadio “Giuseppe Meazza”, 15 novembre 1986. La formazione dell’Italia scesa in campo nel successo interno contro la Svizzera (3-2) valevole per le qualificazioni al campionato d’Europa 1988. Da sinistra, in piedi: Walter Zenga, Dario Bonetti, Carlo Ancelotti, Giuseppe Bergomi, Alessandro Altobelli, Antonio Cabrini (capitano); accosciati: Salvatore Bagni, Franco Baresi, Gianluca Vialli, Roberto Donadoni, Giuseppe Dossena
Everyone recalls Paolo Rossi shining at World Cup 1982 that ended with Italy lifting the World Cup. Yet, he was very influential with the Azzurri four years earlier in Argentina when he helped Italia to an impressive 4th place finish at the World Cup that included a 1-0 win against eventual champions Argentina. He featured in all 7 games scoring 3 goals and two assists. : 7 appearances : 630 minutes : 3 goal : 2 assists
Don't forget USA's elimination from the Copa America. Once Mou had a Cafe Americano in London and loved it. #JoseEffect
"When there is not a Milan player in the squad and not even one Juve in the starting eleven, then it must sound like an alarm sign." If these clubs don't have valuable players for the national team, we have a problem. " Fabio Capello:
Formacion de Italia en el partido vs Polonia Mundial 1974 De pié : Romeo Benetti, Francesco Morini, Tarcisio Burgnich, Giorgio Chinaglia, Luciano Spinosi, Dino Zoff. Agachados : Fabio Capello, Franco Causio, Pietro Anastasi, Giancinto Facchetti, Sandro Mazzola.
"A 25 anni, nel ’98, andai a fare il mondiale con la nazionale italiana e mi ritrovai accanto proprio lui: Roberto Baggio. Durante gli allenamenti mi allenavo guardando lui e mi dicevo: “può essere che ora gioco insieme a Roberto Baggio? Qualche anno fa, lo andavo a vedere allo stadio”. Un giorno in allenamento, prima della partita col Cile, Baggio sbagliò il passaggio e mi disse: “scusami Bobo” e io mi chiesi: “cioè ora Baggio chiede scusa a me?” Gli risposi: “ma ci mancherebbe, tu a me non devi chiedere scusa”. Alla prima partita di quel mondiale contro il Cile, segnai io dopo pochi minuti, l’assist me lo fece proprio lui, Roberto Baggio. Avevo realizzato il mio sogno”. -Christian Vieri Oggi Bobo Vieri compie 51 anni, Tanti auguri a uno dei bomber della "tradizione italiana".
Causio va a terra contro la Romania nella gara d’andata, a Firenze: è l’ immagine di un’ Italia in caduta libera dopo la vittoria del Mondiale in Spagna