Never heard a sweeter sounding word than Feyenoord part 2

Discussion in 'The Netherlands' started by feyenoordsoccerfan, Jun 4, 2012.

  1. Oh dear.
    Another father that hasnot read our signs on the wall that leaving the Dutch league without having been seasoned as a first team player in 99.9% of the kids ends up in a Freddy Adu Award nomination.
    [​IMG]
    'Vader Feyenoord-talent wakkert geruchten rondom transfer aan'
    05 december 2018 13:27 19 reacties Foto: Pro Shots

    Deze week kwam het bericht naar buiten dat Orkun Kökçü in de belangstelling staat van meerdere clubs uit het buitenland. Ook Beşiktaş werd genoemd. De vader van het Feyenoord-talent heeft in een interview aan het Turkse Haber1903 meer duidelijkheid gegeven.

    ‘Orkun kijkt positief naar een mogelijke transfer naar Beşiktaş’, zegt de vader van Kökçü tegen Haber1903, geciteerd door Voetbalprimeur. ‘Met Fenerbahçe hebben we geen enkel contact gehad. De gesprekken met Beşiktaş zijn gaande. Orkun is fan van Beşiktaş, net als de hele familie.’

    Tot een akkoord is het nog niet gekomen. Kökçü heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2020.

    He also caught the eyes of the epl cvnts:
    [​IMG]
    'Engelse interesse voor toptalent Feyenoord'
    04 december 2018 08:55 Bron: Daily Mail 91 reacties Foto: Pro Shots
    Feyenoord heeft met Orkun Kökcü een toptalent in huis op het middenveld. De speler van Feyenoord onder 19 was vorig jaar erg belangrijk met 34 assists en 17 doelpunten.



    Volgens The Daily Mail is het echter maar de vraag of Kökcü ooit doorbreekt bij Feyenoord. Volgens het Engelse medium azen zowel Chelsea, Arsenal en Tottenham Hotspur op de middenvelder. Kökcü is pas 17 jaar maar staat in Europa te boek als groot talent.

    Aankomende winterstop zou voor veel Engelse clubs wel eens het moment kunnen zijn om toptalenten aan te trekken uit Europa. Door de naderende Brexit zijn clubs volgende zomer aan handen en voeten gebonden met het aantrekken van jonge spelers.



    105463
     
  2. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    I was just watching the Feyenoord match and he got a nice goal on a pass from Berghuis. Is he not signed to a contract?
     
  3. Afaik he has been offered a contract (extension?) but sofar hasnot signed.




    105710
     
  4. Today in AD Sportwereld:

    "Kökcü is door Turkse kranten al in verband gebracht met een vertrek naar Besiktas. Maar in Emmen stelde het talent de fans van Feyenoord gerust. ,,Daar weet ik niets van”, zei hij. ,,Ik heb mijn focus volledig op Feyenoord, daar richt ik mij op. Ik wil basisspeler worden bij Feyenoord, dan zien we wel weer verder.”

    Maybe he should tell his father to keep his mouth shut to Turkish papers?



    105727
     
  5. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    Is Raiola his agent?:eek:
     
  6. Teak

    Teak Member+

    Feyenoord, VfB Stuttgart, Valencia
    Nov 22, 2008
    Grain Belt
    Club:
    Feyenoord
    Wow, that 17-year-old is quite the young talent; very composed on the ball. Gio can leave Vente on the bench and bring in Kokcu IMO from now on. Vente was pretty poor in the match.
     
    Gabriel Guilarte repped this.
  7. It's amazing how good Berghuis plays with a quality player like Orkun Kökçü teaming up with him.
    Some players for the midfield have reason to worry after that half match of the kid.



    105835
     
  8. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    Naci Unuvar is two years younger and a better player.. he may start against the Bayern U19 team on Wednesday
     
  9. https://www.rijnmond.nl/nieuws/1760...enoord-staan-nog-steeds-achter-Feyenoord-City
    'Aandeelhouders Stadion Feijenoord staan nog steeds achter Feyenoord City'

    De Vereniging van Aandeelhouders Stadion Feijenoord (die 43 procent van de aandelen van het stadion bezit) staat nog steeds achter Feyenoord City, stelt voorzitter Conré Oostrom na de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Stadion Feijenoord. De vergadering werd gehouden rondom de plannen voor Feyenoord City. OMA-architect David Gianotten, Carl Berg (financieel directeur van Feyenoord City) en stadiondirecteur Jan van Merwijk waren aanwezig bij de vergadering.

    "Primair zijn de aandeelhouders supporter en secundair aandeelhouder", begint voorzitter Oostrom. "Aan de ene kant heerst er emotie over De Kuip, maar rationeel begrijpen de aandeelhouders dat je verder moet. De financiële slagkracht van Feyenoord moet vergroot worden.

    Dan moet je de best haalbare optie kiezen en het lijkt er nu op dat Feyenoord City het meest haalbaar is. Maar natuurlijk is het afwachten of de financiering rond komt en hoe de bouwkosten zijn. Maar voorop blijft staan dat de aandeelhouders een winnend Feyenoord willen zien en dat gaat eerder lukken in een groter en nieuw stadion. Het was een constructieve vergadering en ik denk dat de vragen van de aandeelhouders goed zijn beantwoord", zegt Oostrom.

    Rollercoaster

    Maar er zijn ook nog twijfels onder de aandeelhouders. Er werden tijdens de avond een aantal kritische vragen gesteld.
    Aandeelhouders Gerard Vonk en Jan van de Velde (beiden zitten ze in De Kuip op vak C) hielden bijvoorbeeld gemengde gevoelens over aan de vergadering. "Ik voel me na al die stadionplannen een beetje grillig", begint Vonk. "Het is alsof je in de Efteling bent. Eerst ben je in het sprookjesbos, maar daarna kom je in een rollercoaster terecht. Na drie gewonnen wedstrijden wil je in dit geweldige stadion blijven, maar later denk je: we moeten wel door als club.

    Op zo'n avond als deze wordt er veel taal gebruikt die de gemiddelde supporter niet begrijpt. Maar het is wel fijn dat je als simpele aandeelhouder wel hier mag zitten en mag meepraten. Het blijft mijn club. En geloof me: dat stadion komt er echt wel, dat is er wel doorheen."

    Binnen twee jaar kampioen

    Jan van de Velde blijft vooral realistisch. "Uiteindelijk gaat het er allemaal om wat er op het veld gebeurt. Ik wil gewoon dat mijn club binnen twee jaar weer kampioen wordt en zondag van Fortuna Sittard wint. Ik kom hier al vanaf mijn achtste. Toen verzamelde ik lege flesjes om mijn kaartje weer terug te verdienen en nu loop ik hier nog. Het is mijn club en ik hoop dat het goed gaat met mijn club. En als dat met dit plan is, dan moet dat gebeuren."
    Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Stadion Feijenoord werden de statuten ook gewijzigd om de voorzitter van de Raad van de Commissarissen Cees de Bruin (72 jaar) langer aan te laten blijven. Ook gaf David Gianotten van OMA een inkijk in de plannen voor het stadion, presenteerde Jan van Merwijk het jaarverslag van het stadion en gaf Carl Berg toelichting bij de vernieuwde business case van Feyenoord City.





    105890
     
  10. Teak

    Teak Member+

    Feyenoord, VfB Stuttgart, Valencia
    Nov 22, 2008
    Grain Belt
    Club:
    Feyenoord
    Wow. An American woman was murdered in Rotterdam this week. I found out that she was the niece of a work colleague of mine. He is pretty bummed about Rotterdam right now, but I told him that a crazy loner like the murderer can turn up anywhere.
     
  11. Yeah, I discussed it in another thread. The guy who did it was from Eindhoven, it was reported. Those poor parents already lost a son because of suicide. These are experiences you donot want parents to go through. I feel deep emphaty with them and your colleague. Convey my condolances to him.
    I saw that hurt many years ago when the young brother of my brother in law, a kid that was a highly talented soccer player, was murdered by a burglar when he was baby sitting at his sister's house. When the guy was caught it turned out he had murdered 3 or 4 more people.





    106118
     
  12. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    Fortuna Sittard??????????????????? What's going on??????
     
  13. Great. We now can focus on the cup as the title is impossible after this defeat.
    No winterhardened bodies? It was awful.



    106243
     
  14. aveslacker

    aveslacker Member+

    Ajax
    United States
    Apr 2, 2006
    Old Madras
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    United States
    That was an ... unexpected result. It looks like the eredivisie will likely be decided by the result in the next meeting between Ajax and PSV.
     
  15. Graziano Pellè is going to earn an enormous salary by extending his contract at Shandong. For the next two years he's going to collect a whopping 30 million (thirty:confused:). Whit that amount he's the best payed Italian footballer.


    106422
     
  16. upload_2018-12-20_1-35-48.png

    Well, after the supersuckermatch against Fortuna we now face a rejuvenated FC Utrecht under the guidance of tricky dickie for the only price we now are in the running aka the Dutch Cup.
    But maybe when we demolish them, they get so fecked up they destroy Ajax coming sunday.:)







    106435
     
  17. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    Hope your club plays better than Ajax did today against Roda
     
  18. [​IMG]
    Giovanni van Bronckhorst (links) en Dick Advocaat. © Dennis Wielders

    Advocaat: Dan maar zondag tegen Ajax

    Advocaat: Well, then it has to be done sunday against Ajax


    That's the spirit, Dickie. Get them the balls:D


    106529
     
  19. Oh dear. The nonsense starts again.
    AD Sportwereld is polling if Peter Bosz is a good replacement for Gio.
    These shitheads are constantly trying to stirr something up.



    106577
     
  20. Orange14

    Orange14 Moderator
    Staff Member

    Apr 27, 2007
    Bethesda, MD
    Club:
    AFC Ajax
    Nat'l Team:
    Netherlands
    I read on ESPN that Atlanta of our MLS are considering hiring Frank de Boer.:p
     
  21. Teak

    Teak Member+

    Feyenoord, VfB Stuttgart, Valencia
    Nov 22, 2008
    Grain Belt
    Club:
    Feyenoord
    Is the Atlanta United coach moving on? Atlanta built quite a good squad quickly, only 2 seasons in they won the league.
     

Share This Page