Last Activity:
Oct 28, 2013
Joined:
Dec 4, 2007
Messages:
1,739
Rep Received:
34
Trophy Points:
48
Gender:
Male
Location:
Beirut

Share This Page

zizou555

zizou555

Member, Male, from Beirut

zizou555 was last seen:
Oct 28, 2013
    1. Shay Z
      Shay Z
      Patiently waiting for Omar to throw my "Kobe is finished" remarks in my face.
    2. Shay Z
      Shay Z
      Damn, you beat me down with that "get some culture" jab, yo. :(

      I like your idea about using that Rockets trade for us. Giving them one big for Scola and Martin and getting a PG. That would revive us. I like this idea a lot. I wouldn't give up like a little bitch if that happened. :D

      As we stand now, we need Bynum to have a superstar year, you confident he can do that? We need Kobe to have a near MVP season, you confident he can do that? We need Pau to have a superstar year, you confident he can do that? We need someone to play PG? WHO??? We need Artest to just leave. :D

      The future looks bleak right now, but its natural. If you were on top forever then how would you feck doggy style?
    3. Shay Z
      Shay Z
      Silent movie? Really bitch? You want me to watch a silent movie? I watched Ghost Protocol last night. It was meh. Moneyball was excellent though.

      The Lakers....... don't even get me started. All of my teams have been giving me headaches, the Yanks are doing the same thing the Lakers are. I think they're in a downward cycle now. I mean we have to accept reality for a second, EVEN IF we get Howard right now for Pau and Bynum, does that really make us stronger? I don't think so. I think its time we call this what it is. The dreaded T word. TRANSITIONAL PHASE. We're there to make the playoffs and thats it. Anything more is a plus. SIGH. :(
    4. Shay Z
      Shay Z
      I haven't. Whats its about?
    5. Shay Z
      Shay Z
      Hahahahahahaaaaa.... Little late to the party ey buddy?

      Well thats the whole thing he left us all to figure out. Did the totem fall or not? What do you think? Did he fall in so deep that the dream became his reality when he went to get Saito? Amazing movie though yo. Can't believe you hadn't seen it sucka.
    6. Shay Z
      Shay Z
      I hope to hell as well but its too good to be true.

      You know i would love to get Howard and D-Will. Paul's knees scare me, although he's the better player. I just don't see it happening. You realise we will be giving up AT LEAST Gasol, L.O, Bynum and Artest for the 2 of them.
    7. Shay Z
      Shay Z
      Howard AND Paul.

      No way. Its not possible.
    8. 9Qui
      9Qui
      Where are you Zizou? It's time to make a fantasy team and show them culé loving whores!
    9. Shay Z
      Shay Z
      Omar, i didn't offend you did I? We obviously have two differing views about this but that doesn't mean i think your view is any less important than mine and that i don't respect you as a person.

      Just wanted to clarify that.
    10. Umar
      Umar
      The man is a proper artist. He brings hip-hop with true meaning and social relevance, like it was meant to be. None of that "bitches and bling" crap that even the old greats like Snoop have started churning out. I rarely listen to any music at all nowadays, but I make time for Lowkey. His page on facebook is great too, btw.
    11. Shay Z
      Shay Z
      Hey Umar, check out the troll in the other sports thread. Remember this guy from last year. He's so desperate that he came back the day we lost. Hahhahahahaaaa..
    12. WhiteBlood
      WhiteBlood
      Yo man, naaah thats not me lol :p Im Kareem. Altho, Lebanese in kuwait, Madridi sounds like it...
    13. WhiteBlood
      WhiteBlood
      mar7aba rayes. whats happening man? Yup,yup.. So, you just thought "look at this weirdo who likes lebanon a lot!?" :p Yeah man, I live in kuwait, been here most my life ilsara7a. mostly go to lebanon during the holidays and stuff. I just graduated here with a marketing degree, getting some lame marketing coordinator job at Al-Ghanim, huge company though. :p Anyway, back to the game cu around 5aye ;). mwafa2.
    14. Shay Z
      Shay Z
      Hey.... Christmas Day. Lakers - Heat. Its 2PM here in LA. Won't be too late for you over in Nice or did you back home for the holidays?
    15. Shay Z
      Shay Z
      Do you have school/work on monday? If so then its gonna be a bitch for you to wake up. Especially if the Lakers lose then it would have been a total waste.

      I got a bad feeling about this game though and i believe the Lakers are nervous too. Those Gasol comments that were taken out of context and Garnett got pissed off could end up galvanising him and the C's. I gotta a bad feeling about it.
    16. Shay Z
      Shay Z
      You watching the game man? So many fouls being called but our guys are playing extremely physical. I LOVE THAT. We're beating the puke at its own game.

      LETS GO LAKERS LETS GO.
    17. Shay Z
      Shay Z
      I don't know man. The Puke is playing at a very very high level. Are we playing at our best? I don't think so. We'll need to if we don't want to lose again. One thing going for us, Home court. Big big advantage. One thing going against us, Rondo. That guy is one fire.

      Rondo - Fish? Question marks there. If we go Rondo - Kobe, that could either turn out amazing or turn out to be a big big disaster.

      Phil has got to come out with the revenge attitude. No more laid back zen crap. He has got to take that loss 2 years ago personally and has got to come out and say, right they aren't gonna beat me this time.

      Its going to be a tough series. Another big question, Kobe vs Celts D. If Kobe can crush em than we are golden. If they shut him down like they did 2 years ago then.......................

      I hope you still got that nostradamus prediction touch. I believe in you Omar.
    18. Shay Z
      Shay Z
      Whats happening man?
    19. Shay Z
      Shay Z
      I know you left the forum but get the feck back in you piece of shit. Lord perez has made our dreams come true. I don't fecking believe it. HE's HERE.
    20. Bernabeu
      Bernabeu
      Hi man. I just realized I had a very old message from you in my mailbox telling me that you started to work for the first day. How are you doing? Still in that internship? I hope everything went well. Cheers.
    21. Shay Z
      Shay Z
      So what're your sources telling you about that benz we want to purchase? Are you gonna go meet your bro this summer. You better do a little more than that if you go.
    22. Shay Z
      Shay Z
      I know. Its ridiculous. You know this year i was getting that championship feeling before the playoffs started. I gotta say they are really really annoying the hell out of me. All this two faceness is irritating. Somedays they show up others they don't even bother. Something is seriously wrong with them. This is the bloody conf. finals yo. Wake the feck up.
    23. Shay Z
      Shay Z
      Zizou. Where are you guy? You watching the lakeshow?
    24. Horsehead
      Horsehead
      (your pm box is full)

      I don't know the answer better than anyone else, it is confusing, but there are some threads in customer service about the rep reset and change.

      Every so often bigsoccer resets the rep because some people abuse it.
    25. Shay Z
      Shay Z
      We gonna get the best record? What do you think? Those damn cavs with "queen james" don't seem to lose.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Location:
    Beirut
    First Name:
    Omar
    Club:
    Real Madrid
    League:
    Spain - Liga BBVA
    Least Favorite Club:
    FC Barcelona
    Do you play soccer:
    Yes
    Position you play:
    Midfield
    Player you'd most like to meet:
    Zidane

    Stats

    Last Activity:
    Oct 28, 2013
    Joined:
    Dec 4, 2007
    Messages:
    1,739
    Rep Received:
    34
    Trophy Points:
    48

    Signature

    Royalty baby!