Cruz Azul v. Wilas Pre/PBP/Post 8/22/09

Discussion in 'Cruz Azul' started by El Chompiras, Aug 17, 2009.

1. das001 Member

Club:
    CDSC Cruz Azul
    Country:
    Mexico
    The game was exciting, that chileno that was playing like a girl, Hernandez I think, should have been out with Zeballos and should be subs if that... Vela should have started... overall a good game with critical mistakes. Nothing new from Meza... methinks he's stint at Pachuca was a one time deal.

2. Of_Wires_And_Birds Member

Club:
    CDSC Cruz Azul
    Country:
    Mexico
    This is exactly why Huiqui should start ahead of that facker cervantes. lol's at Mosquera almost scoring a goal ha ha ha
  3. Monkeyboy2000 Member

Club:
    CDSC Cruz Azul
    Country:
    Mexico
    Didn't we see this kind of thing coming from a mile away ?

Random Thoughts -

The back line is horrific.

Cervantez played like a fifth-columnist. You'd think he'd be past playing with gametime jitters.

Hernandez' miss was deplorable. You can't miss chances like that.

Lozano should be fined for his corner kicks.

Let's see now, what did I miss... oh yeah, props to Cabañas and Villa.

On the bright side - and after last season, there most definitely is a bright side - they are playing better than the Galindo version of Cruz Azul.
  4. Chiquitibum Member+

Club:
    Pumas UNAM
    Country:
    Mexico
    didnt lozano put an awesome cross to villa not to long ago?

this is a striat up curse
  5. Monkeyboy2000 Member

Club:
    CDSC Cruz Azul
    Country:
    Mexico
    From the cruz azul web site - The Cervantes Apology -

“Estoy consciente, como jugador, de la responsabilidad que tengo para esta institución como lo es Cruz Azul, realmente estoy apenado con la afición, con mis compañeros y con el cuerpo técnico por este tipo de situaciones que en el partido uno nunca está con la idea de cometer un error y de repente, con todo lo que rodeaba a este partido, con tanta estadística y con tanta polémica, pues no me siento desmotivado porque soy el único que siento como me sirven este tipo de experiencias, y sí, expreso mi disculpa ante mis compañeros y que para cometer errores sólo hay que estar allí adentro que a final de cuentas en este tipo de partidos son mucho más vistosos y espero aprender, queda mucho camino por delante, ya me la comí, ya lo digerí y ahora queda otro partido importante ante un equipo estadounidense y el domingo ante el líder de la competencia; estoy con la frente levantada y seguiré trabajando y esforzándome”.

Share This Page